OK-4012, OK-4014, OK-4016, OK-4018

Vývoj techniky se prováděl za pochodu a někdy konstruktéři nestačili novinky sdělovat pilotům. A tak se například stalo, že Aleš Kubíček upravil pojistku trhacího pásu a piloti ji před přistáním nedokázali odtrhnout a málem narazili do odstaveného dvojplošníku AN2 přímo před hangárem letiště Křižanov.

Další balóny vyrobené v roce 1984:

OK-4012, v.č. 02/84, AX-7, typ AB-2, zelená, Aviatik klub Brno, první let 18.8.1985
OK-4014, v.č. 03/84, AX-7, typ AB-2, oranžovo-červená, Aviatik klub Brno, 
OK-4016, v.č. 04/84, AX-7, typ AB-2, Balon klub Praha,  
OK-4018, v.č. 05/84, AX-4 (sedačka), typ AB-3, hnědá, Balon klub Praha,

Typy AB-2 byly vyrobeny jako tříkusová zkušební série přímo Aviatik klubem Brno. Výroba dalších balónů byla na příkaz SVAZARMU přesunuta pod Aerotechnik Kunovice. Aleš Kubíček se stal zaměstancem Aerotechniku a jeho prvním úkolem bylo zpracovat výrobní dokumentaci dříve vyrobených balónů. Podmínkou zahájení výroby balónů v Kunovicích bylo získání první objednávky. První objednávka byla vystavena na základě úspěšného letu balónu OK-3010 s náčelníkem brněnského ZO SVAZARMU Zálesák panem Rostislavem Zabloudilem (start 27.7.1986 z Komáří louky u Strmilova).